Τι ισχύει για την λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας στο κρέας; Ποιες υπηρεσίες αξιοποιούν οι ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής και εμπορίας κρέατος / αλλαντικών / παρασκευασμάτων; Πόσο αναγκαία είναι η αξιοποίηση των υπηρεσιών 3rd Party Logistics από την ελληνική αγορά; Για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά, η o.mind Creatives και τα περιοδικά της, Meat Place και SC&L magazine, σε συνεργασία με την εταιρεία συμβούλων Optilog, διενεργούν έρευνα αποτύπωσης της ‘Υφιστάμενης Λειτουργίας και Προκλήσεων του κυκλώματος Εφοδιασμού των Εταιρειών Παραγωγής και Εμπορίας Κρέατος».
Τα συμπεράσματα της έρευνας, θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση την Κυριακή 11 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της τριπλής έκθεσης «Meat&Grill Days, Dairy Expo, Frozen Food» στις 10-12 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo, και θα αναλυθούν από υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων της αγοράς.
Για να λάβετε μέρος στην έρευνα πατήστε εδώ